Online platform en portalen voor medische groothandel

Stap voor stap naar online self-service bij BENU Direct

BENU Direct, onderdeel van de Brocacef Groep, is een landelijke leverancier van medische hulpmiddelen. BENU Direct heeft overeenkomsten met vrijwel alle zorgverzekeraars over het leveren en vergoeden van o.a. diabetes-, incontinentie-, stoma- en wondmateriaal en drinkvoeding.

Van offline naar online

Vanuit BENU Direct kregen wij de uitdaging om samen met hen te kijken naar het aansluiten van klanten online op het interne ERP systeem. Talloze bestaande klantgerichte processen, die voornamelijk door de telefonische helpdesk worden uitgevoerd, zijn door ons geanalyseerd en doorvertaald naar een online klantenportaal.

Datakoppelingen

We hebben met Laravel en PHP een platform opgezet dat data uitwisselt met interne softwaresystemen en een aantal externe API’s. Met behulp van logica in het online platform en door middel van verschillende formulieren en portalen kunnen klanten van BENU Direct zelfstandig allerlei dagelijkse zaken online regelen.

“Hands-on en pragmatisch!”

Strategie Consultancy

Onze consultants en architecten hebben samen met BENU Direct alle klantprocessen in kaart gebracht en verwerkt in sofwarematige processen.

Agile Development Teams

Een dedicated development team werkt doorlopend aan de online automatisering van BENU Direct en werkt daarbij ook regelmatig bij deze klant op locatie, om zodoende snel te kunnen schakelen met alle betrokkenen.

Koppelingen en API’s

Door koppelingen te leggen met interne softwarepakketten en externe dienstverleners hebben we het verzamelen, verrijken en verwerken van klantinformatie zoveel mogelijk geautomatiseerd.

Service & Onderhoud

Om de bedrijfskritische koppelingen en portalen correct te laten functioneren voorzien onze engineers in support, onderhoud en monitoring van deze webapplicaties.

Uitdaging insturen. Gewoon doen.

Wij zijn verzot op uitdagingen. Complexe digitale vraagstukken, bedrijfprocessen die geautomatiseerd moeten worden, klanten en leveranciers die de ene na de andere API koppeling van je vragen of collega's die staan te springen om een app?

We dagen je uit om ons deelgenoot te maken van jouw digitale idee of automatiseringsvraagstuk en we doen je de belofte dat we er ongenadig hard onze tanden in zullen zetten. We denken in een vrijblijvende kennismaking heel graag met je mee.

Tot gauw!

Uitdaging insturen. Gewoon doen.

Wij zijn verzot op uitdagingen. Complexe digitale vraagstukken, bedrijfprocessen die geautomatiseerd moeten worden, klanten en leveranciers die de ene na de andere API koppeling van je vragen of collega's die staan te springen om een app?

We dagen je uit om ons deelgenoot te maken van jouw digitale idee of automatiseringsvraagstuk en we doen je de belofte dat we er ongenadig hard onze tanden in zullen zetten. We denken in een vrijblijvende kennismaking heel graag met je mee.

Tot gauw!

 
 
Cityside Apartments

Vastgoedbeheer en self-service portaal voor Cityside Apartments

KNHB

Online kennisdeling en tools voor alle vrijwilligers van hockeyend Nederland

KNHB

Een leven lang hockey op Hockey.nl

Schotpoort Connect

Nieuwe ritten automatisch vanuit klantsystemen gekoppeld naar back-office systeem