Vernieuwing van KNHB.nl

Online kennisdeling en tools voor alle vrijwilligers van hockeyend Nederland

De Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) focust zich op het gericht werven en enthousiasmeren van hockeyers en betrokkenen. Dit doen zij van de jongste jeugd tot de veteranen en van breedtesport tot échte topsport. De KNHB ontwikkelt het hockeyaanbod voortdurend om aan te blijven sluiten op de wensen van de clubs en haar leden.

orde in de chaos

Naast het platform hockey.nl mogen we voor de KNHB ook knhb.nl beheren. Door de énorme hoeveelheid reeds aanwezige content op de oude website was het herstructureren hiervan onze eerste gezamenlijke uitdaging. Het inregelen van gebruikersrollen zorgt ervoor dat de content in de nieuwe structuur gemakkelijk kan worden beheerd door de verschillende afdelingen van de KNHB.

Naast de content als informatiebron is de website een platform waarmee de duizenden vrijwilligers in Nederland elk weekend weer zorgen dat de activiteiten op hun vereniging kunnen worden georganiseerd. Een uitgebreide kennisbank met artikelen van de bond, partners én verenigingsfunctionarissen zorgen er samen met zowel open als besloten discussiegroepen dat kennisdeling centraal staat op het nieuwe platform.

“Wanneer we ook bellen, de Internet Jongens staan áltijd voor ons klaar”

Online platform

Door het nieuwe platform heeft iedereen die elke week betrokken is bij hockeyend Nederland snel toegang tot de informatie en tools die zij nodig hebben om dit te organiseren. Hierbij staat het kenniscentrum centraal met o.a. verenigingsondersteuning, de standenmotor en competities. Daarnaast bevat het platform een beeldbank en een archief met hockeymagazines (vanaf 1928).

Webapplicaties

Binnen dit platform zorgen we met verschillende tools dat de processen die diverse functionarissen, vrijwilligers, coaches en bondsmedewerkers wekelijks moeten uitvoeren soepel verlopen.

Koppelingen en API’s

Via diverse koppelingen halen we informatie op bij leveranciers van wedstrijdata, de competitieplanning en verenigingsinformatie. Deze verwerken en normaliseren we om vervolgens gecombineerd te gebruiken in website en app.

Service & Onderhoud

Omdat dit platform door zoveel mensen gebruikt wordt in de organisatie van hun hockeyclubs is het belangrijk om de applicatie stabiel en betrouwbaar te houden en bereikbaar te zijn bij incidenten, óók 's avonds en in het weekend!

Uitdaging insturen. Gewoon doen.

Wij zijn verzot op uitdagingen. Complexe digitale vraagstukken, bedrijfprocessen die geautomatiseerd moeten worden, klanten en leveranciers die de ene na de andere API koppeling van je vragen of collega's die staan te springen om een app?

We dagen je uit om ons deelgenoot te maken van jouw digitale idee of automatiseringsvraagstuk en we doen je de belofte dat we er ongenadig hard onze tanden in zullen zetten. We denken in een vrijblijvende kennismaking heel graag met je mee.

Tot gauw!

Uitdaging insturen. Gewoon doen.

Wij zijn verzot op uitdagingen. Complexe digitale vraagstukken, bedrijfprocessen die geautomatiseerd moeten worden, klanten en leveranciers die de ene na de andere API koppeling van je vragen of collega's die staan te springen om een app?

We dagen je uit om ons deelgenoot te maken van jouw digitale idee of automatiseringsvraagstuk en we doen je de belofte dat we er ongenadig hard onze tanden in zullen zetten. We denken in een vrijblijvende kennismaking heel graag met je mee.

Tot gauw!

 
 
Cityside Apartments

Vastgoedbeheer en self-service portaal voor Cityside Apartments

BENU Direct

Stap voor stap naar online self-service bij BENU Direct

KNHB

Een leven lang hockey op Hockey.nl

Schotpoort Connect

Nieuwe ritten automatisch vanuit klantsystemen gekoppeld naar back-office systeem