Aanvraagportaal voor Nationaal Fonds Kinderhulp

Supersnel aanvragen verwerken via je eigen webportaal

Via partner Verito Informatisering kwamen we in contact met Stichting Nationaal Fonds Kinderhulp. Samen hebben we ons hard gemaakt voor het optimaliseren van de verwerking voor binnenkomende aanvragen.

Het goede doel

Nationaal Fonds Kinderhulp zet zich in voor kinderen die te maken krijgen met ernstige problemen in de thuissituatie. Met door Kinderhulp ingezameld geld kunnen door financiële steun extraatjes mogelijk gemaakt worden voor kinderen die dit hard nodig hebben, zoals bijvoorbeeld een fiets, een computer, vakantie of een Sinterklaascadeau.

Laravel webapplicatie

Met de op Microsoft Dynamics NAV gebaseerde softwareoplossing worden diverse processen op het gebied van fondsenwerving, projectmanagement en aanvraagverwerking ondersteund.

Door een webapplicatie op basis van Laravel te koppelen met het Navision back-office systeem van Verito hebben we een webportaal gerealiseerd. Door middel van een synchronisatie ontvangen relaties een gebruikersaccount voor dit platform en kunnen vervolgens aanvragen inschieten, benodigde documenten uploaden en de status van hun aanvraag volgen.

“Onze aanvragers reageren erg enthousiast op ons nieuwe digitale aanvragensysteem! Makkelijk in gebruik is een van de meest gehoorde reacties. Een kind kan de was doen!”

Webapplicaties

Een robuuste webportal op basis van PHP framework Laravel zorgt ervoor dat relaties van Kinderhulp altijd en overal toegang hebben tot hun aanvragen en nieuwe aanvragen in kunnen schieten.

Koppelingen en API’s

Een flexibel inzetbare webconnector-laag draagt zorg voor de uitwisseling van data tussen Dynamics NAV, het interne automatiseringsplatform, en de webportal.

Service & Onderhoud

Een bedrijfskritische webapplicatie als deze laat je niet op zijn beloop. Daarom ontzorgen we Kinderhulp met security scans, monitoring, onderhoud en backups.

Elke relatie een eigen login

Alle relaties van Nationaal Fond Kinderhulp worden beheerd in hun eigen backoffice systeem. Vanuit daar kunnen zij ook aangeven of een relatie toegang mag hebben tot de aanvraagportal.

Via de door ons gerealiseerde koppeling worden deze relaties gesynchroniseerd en ontvangen contactpersonen die toegang krijgen tot de portal automatisch een e-mail met daarin de uitnodiging om een account aan te maken.

Eenmaal ingelogd kunnen contactpersonen eenvoudig aanvragen inschieten en de status van hun eigen aanvragen inzien.

Meer tijd voor taken die er toe doen

Doordat aanvragen in een vast format en geautomatiseerd binnenlopen in het backoffice systeem ontstaat er een overzichtelijke werklijst voor mensen die bij Kinderhulp de aanvragen beoordelen en verwerken.

Waar voorheen aanvragen binnenkwamen per brief of e-mail, hoeven deze nu niet meer handmatig verwerkt te worden in het backoffice systeem.

Door de tijdswinst die zo ontstaan is kunnen er meer aanvragen verwerkt worden, kunnen aanvragen sneller verwerkt worden en kan er per aanvraag meer aandacht aan de selectie en beoordeling besteed worden.

Uitdaging insturen. Gewoon doen.

Wij zijn verzot op uitdagingen. Complexe digitale vraagstukken, bedrijfprocessen die geautomatiseerd moeten worden, klanten en leveranciers die de ene na de andere API koppeling van je vragen of collega's die staan te springen om een app?

We dagen je uit om ons deelgenoot te maken van jouw digitale idee of automatiseringsvraagstuk en we doen je de belofte dat we er ongenadig hard onze tanden in zullen zetten. We denken in een vrijblijvende kennismaking heel graag met je mee.

Tot gauw!

Uitdaging insturen. Gewoon doen.

Wij zijn verzot op uitdagingen. Complexe digitale vraagstukken, bedrijfprocessen die geautomatiseerd moeten worden, klanten en leveranciers die de ene na de andere API koppeling van je vragen of collega's die staan te springen om een app?

We dagen je uit om ons deelgenoot te maken van jouw digitale idee of automatiseringsvraagstuk en we doen je de belofte dat we er ongenadig hard onze tanden in zullen zetten. We denken in een vrijblijvende kennismaking heel graag met je mee.

Tot gauw!

 
 
Cityside Apartments

Vastgoedbeheer en self-service portaal voor Cityside Apartments

BENU Direct

Stap voor stap naar online self-service bij BENU Direct

KNHB

Online kennisdeling en tools voor alle vrijwilligers van hockeyend Nederland

KNHB

Een leven lang hockey op Hockey.nl